Het is hier Praagtig ! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bart Pijl - WaarBenJij.nu Het is hier Praagtig ! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bart Pijl - WaarBenJij.nu

Het is hier Praagtig !

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

08 Juli 2013 | Tsjechische Republiek, Praag

Goedenavond!

Even een verslagje uit Praag! We zijn er nu bijna twee dagen, en wat is het mooi!
Gister zijn we nadat we waren geland naar het hostel gegaan, en gelijk daarna de oude stad in. Prachtige gebouwen, steegjes en pleinen.
Vandaag zijn we naar de andere kant van de Moldau rivier gegaan. Daar hebben we onder andere de wisseling van de wacht bij de Burcht en het kasteel. Na een leuke wandeling door Mala Strana hebben we nog een stukje gewaterfietst over de Moldau! Wat heerlijk!

Nu even in het hostel, dit korte verslagje schrijven. Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, dus bekijk de foto's maar :-)

Morgen Tsjechen we uit en vertrekken we richting Boedapest!

Een zonnige groet uit Praag!

• 08 Juli 2013 - 22:55

Nisette:

Hoi Bart en Stefan,
    Wat een mooie en goede berichten. Praagtig! Succes met de eerste treinreis. We zien je volgende bericht graag tegemoet!
    Lfs.