Ready for takeoff! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Bart Pijl - WaarBenJij.nu Ready for takeoff! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Bart Pijl - WaarBenJij.nu

Ready for takeoff!

Blijf op de hoogte en volg Bart

04 Juli 2013 | Nederland, Hoofddorp

Hallo!

Maanden hebben we ernaar uitgekeken en nu gaat het toch eindelijk gebeuren. Aanstaande zondag beginnen Stephan en ik aan onze reis! We zullen de komende drie weken per trein gaan reizen door Oost-Europa.
Via deze blog zal ik bijhouden wat we doen en waar we zijn. Misschien dat niemand dit leest, maar dan vind ik het alsnog leuk om voor mezelf te schrijven.. Leuk voor later!

Even in het kort wat ons plan is:
Zondagochtend vliegen we naar Praag, om na een paar dagen per trein door te reizen naar Boedapest. Vanaf dan weten we nog niet wanneer we verder reizen, maar bij deze alvast onze route.
Na Boedapest reizen we naar Belgrado en vervolgens naar:
- Podgorica, Budva en Kotor (Montenegro)
- Dubrovnik en Split (Kroatie)
- Plitvice Lakes
- via Zagreb naar Ljubljana (Slovenie)
- Venetie
en tot slot via het Gardameer naar München en naar huis!

Wij hebben er heel veel zin in en zien uit naar een leuke, gezellige en prachtige reis!

• 04 Juli 2013 - 21:54

Marco En Nisette:

Mannen, heeeel veel plezier en maak er een onvergetelijke reis van!

• 04 Juli 2013 - 22:38

Marjo:

Nou... dat is een geweldig plan..... We gaan je volgen hoor!

• 12 Augustus 2016 - 20:56

Nadine:

heyy,
    blijkbaar lezen mensen het toch wel. Ook al hebben ze geen idee wie je bent.
    Ik ben echt jaloers op jullie. Ben zelf ook van plan om weg te gaan als mijn zusje oud genoeg is,
    dan gaan we samen.
    Bedankt voor de tips x